UA EN

Бренд компанії як працедавця - це давно вже не данина моді, а нагальна необхідність, щоб організація могла жити і бути успішною. Щоб у організацію приходили ті люди, яких можна сміливо назвати "своїми", потрібен відповідний образ. І він має бути не надуманий, а чесний, щоб потім уникнути розчарувань та втрати репутації на ринку. Над брендом багато років кропітливо працюють великі системні компанії. Однак для малого і середнього бізнесу, національного і регіонального масштабу це також є важливим питанням, яке потребує вивчення і наполегливої роботи.

Подумайте над питаннями:

- Чому люди мають хотіти працювати саме у мене?

- Чи знаємо ми точно, хто нам підходить? І кому підходимо ми: як організація, команда, управлінці, лідери?

- Скільки відсотків наших працівників порекомендуть нас як добре місце праці?

- Що про організацію говорять кандидати: коли приходять на співбесіди і коли виходять з них?

- А що говорять працівники?

- Що мали б відповісти всі вони, продовжуючи речення "Компанія А - це..."?

Знайшли невідповідності? Багато? Чи те, що ви почули, зовсім не те, до чого ви прагнете?

Якщо ви відповіли ствердно, то у вас багато роботи. Бо потрібно створити правильний бренд як у потенційних кандидатів, яких вам життєво важливо до себе залучити. Вам потрібно, щоб бачення ззовні на 100% відповідало тому, що відбувається всередині організації з кожною людиною, яка до вас приходить. Від моменту першого контактування до моменту прощання, і не має значення чи стала людина вашим працівником, чи ні.

Якщо ж кандидат став вашим працівником, то його досвід у вашій організації має відповідати задекларованим місії, візії, цінностям та принципам роботи, можливостям, які ви обіцяли.

Нижче - презентація з майстер-класу Ольги Садохи"Чесний погляд на організацію або Чому до мене приходять ті, хто мені не підходить?" на конференції BizCamp у м. Івано-Франківськ.